Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2012

Måste man ha jeans och lite om inredning i stugan...

Av Helga - 9 oktober 2012 13:15


Min son är rätt så noga med hur han klär sig...


Nyligen skulle han till affären men gick fortfarande runt i mysbyxor här hemma.


Jag hör från hallen;


- Måste man ha jeans på sig när man går till ICA?


Jag förstod att han frågade om han måste byta om men kunde inte låta bli att låtsas missförstå och  svarade;


- Nej, det behövs inte, men glöm inte kalsingarna annars kanske folk undrar...   


*****************************

Här kommer nu lite interiörbilder från vår sommarstuga;


       

 
 
Kimmie

Kimmie

9 oktober 2012 19:04

Ha ha! Hoppas han kom ihåg kalsongerna =)

http://kimmietid.blogspot.com

 
Filifjonkan

Filifjonkan

10 oktober 2012 17:31

Hej Helga. haha...den var bra...vad g jag gillar ditt rödprickiga set och dalahästen är ju med härlig Tror att ni har det mysigt i er stuga,Har ju sett lite delar av den under åren som gått och minns att du brukar ha en så fin ampel på din farstubro hängandes med någon härlig blomma i sen se jag ju sjön framför mig men är lite osäker om den ligger nedanför erat känns så. Hur som så är det fint.Stugorna
skall man ha att ladda sina egna batterier i tycker jag!Trevlig kväll på dig

http://:filifjonkan-se.bloggplatsen.se

 
Mortuta

Mortuta

11 oktober 2012 12:54

Herregud, hur kommer du på alla svarsrepliker? Själv skulle jag nog fnissa långt senare åt vad jag DÅ kommit på att svara...
Håller med föregående kommentar att det rödprickiga är jättefint.
Ha det gott!
Själv ska jag ägna dagen åt det superviktiga mammografitestet...
Mortuta

http://www.mortuta.bloggplatsen.se

Helga

11 oktober 2012 16:23

Jag älskar att ordvitsa och famljen har blivit likadan... Bra med mammografi :)

 
carola

carola

15 oktober 2012 17:18

Hahahahaha ja såna där dråpliga svar brukar min son (21) åxå få från mig..eller dum fråga får dumt svar brukar jag svara..;)

http://www.skrothandlarnsdotter.bloggplatsen.se

Helga

15 oktober 2012 23:29

Tack för din kommentar! Kikar in till dig också...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helga - Söndag 14 jan 14:27

Det blir inga fler inlägg här på bloggen (iallafall inte inom överskådlig tid) men kolla gärna in min matblogg Hillas matprat här på bloggplatsen eller min Instagram Hillas foto. ...

Av Helga - 20 december 2022 18:33

Här kommer årets uppdatering från mig.   Förra vintern hade vi ju mycket covidrelaterade problem i Sverige fortfarande. Nyårsafton fick vi fira ensamma hemma och inte med våra trevliga vänner. Detta då jag hade flugit med en kollega som konstater...

Av Helga - 6 december 2021 16:08

Här kommer den årliga uppdateringen från mig.    Fortfarande jobbar jag inom flyget och efter en lugn tid, under första delen av pandemin, ökade flygtrafiken och arbetstiden fr o m juni månad. Det känns som att folk reser mycket nu igen, men i oc...

Av Helga - 26 december 2020 16:16


Det börjar bli tradition att jag uppdaterar bloggen en gång kring jul. I övrigt blir det ingenting skrivet här, men min andra blogg "Hillas matprat" lever i maklig takt... Vill du se mina foton kan du kika in på instragram och kontot "hillasfoto". ...

Av Helga - 21 december 2019 14:02


Så har snart ännu ett år passerat och jag tänkte att en uppdatering kunde vara på sin plats...   Året började med en fantastisk resa till Madeira med dottern. En vecka med vandringar och upptäcktsfärder och skönt sommarväder gjorde oss båda gott....

Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Ovido - Quiz & Flashcards