Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Alla inlägg under november 2016

Av Helga - 15 november 2016 09:08

Ett ord eller två från mig...

Allt är bara bra men jag jobbar mycket. I helgen t ex var vi utlokaliserade till Kalmar där vi flög en charter till Kanarieöarna bl a på lördagen. Vi var bara kvinnor i besättningen från kaptenen ner till den yngsta kabinanställda, ganska coolt!

Bild från Kalmar hamn...

Till våren går jag ned till 80 % tjänstgöring och det ser jag fram emot. Det som gör att jag har svårt att hinna med allt i vardagen är den privata situationen då mina föräldrar behöver mer hjälp just nu.

Ha det gott tills vi hörs härnäst...

Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Skapa flashcards