Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Direktlänk till inlägg 16 mars 2009

Landet börjar på T...

Av Helga - 16 mars 2009 22:08


Det blev ingen oplanerad natt borta i den myllrande staden... det skulle ha kunnat vara riktigt spännande. Detta är en stad som jag bara flugit till och vänt med jobbet. Däremot har jag varit i andra städer i det här landet privat, men då närmare kusten. Landet börjar på T och slutar på iet. När jag gick i gymnasiet reste jag och några väninnor dit vid tre tillfällen. Vi älskade vädret, maten och människorna.


Jag kom hem lagom till att ta en kopp té med maken och så såg vi det inspelade slutet på Beckfilmen från igår.


Sov sött nu kära du :)


Bloggregistret


 
 
Ann-Louise

Ann-Louise

16 mars 2009 22:46

Hur känner du i ditt spännande jobb- är måndagarna så där deppiga som de flesta av oss andra tycker? Nu förstår jag att du inte har "måndagar" som vi...men du förstår hur jag menar I guess?

http://40taggaren.bloggagratis.se

 
Åsa

Åsa

17 mars 2009 07:07

Det är ett fint land. Har också iofs bara varit vid kusten.

http://wessand.blogg.se

 
-Nena-

-Nena-

17 mars 2009 07:58

Hoppas natten varit bra och att du får en fin tisdag

http://nena.bloggagratis.se

 
helga

helga

17 mars 2009 08:00

Ann-Louise; Faktum är att den där "söndagsångesten" inte finns för mig iaf. Jag har jobbat vanliga tider förr och då kände jag oftast så. Nu är det mer om jag ska upp i ottan som jag grämer mig lite eller när jag ska sova borta mycket.

Åsa; Ja, jag gillar det också...

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

17 mars 2009 08:02

Skönt att komma hem lagom till lite avkoppling med maken. Har aldrig varit i detta land - men det kanske blir någon gång.

http://kimmietid.blogspot.com

 
helga

helga

17 mars 2009 08:15

Nena; Jag sov OK, men inte perfekt ;) Ha en fin tisdag du också!

Kimmie; Kanske du får åka dit framöver...

http://www.helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helga - Söndag 14 jan 14:27

Det blir inga fler inlägg här på bloggen (iallafall inte inom överskådlig tid) men kolla gärna in min matblogg Hillas matprat här på bloggplatsen eller min Instagram Hillas foto. ...

Av Helga - 20 december 2022 18:33

Här kommer årets uppdatering från mig.   Förra vintern hade vi ju mycket covidrelaterade problem i Sverige fortfarande. Nyårsafton fick vi fira ensamma hemma och inte med våra trevliga vänner. Detta då jag hade flugit med en kollega som konstater...

Av Helga - 6 december 2021 16:08

Här kommer den årliga uppdateringen från mig.    Fortfarande jobbar jag inom flyget och efter en lugn tid, under första delen av pandemin, ökade flygtrafiken och arbetstiden fr o m juni månad. Det känns som att folk reser mycket nu igen, men i oc...

Av Helga - 26 december 2020 16:16


Det börjar bli tradition att jag uppdaterar bloggen en gång kring jul. I övrigt blir det ingenting skrivet här, men min andra blogg "Hillas matprat" lever i maklig takt... Vill du se mina foton kan du kika in på instragram och kontot "hillasfoto". ...

Av Helga - 21 december 2019 14:02


Så har snart ännu ett år passerat och jag tänkte att en uppdatering kunde vara på sin plats...   Året började med en fantastisk resa till Madeira med dottern. En vecka med vandringar och upptäcktsfärder och skönt sommarväder gjorde oss båda gott....

Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Ovido - Quiz & Flashcards