Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2007

Vem ska åka ur Idol?...

Av Helga - 13 oktober 2007 11:38

Vi fick alla en skön sovmorgon idag och det var precis vad vi behövde efter veckans arbete och skola.


Dottern tyckte att det var kul att träna med de äldre tjejerna även om det var en del nytt att lära. Pappan som skulle köra hem dottern med kompis körde till fel skola och hade ingen mobil med sig och vi hade druckit vin... som tur var körde en av tränarna över flickorna till "fel" skola så att de kom hem säkert till slut.


Sonen kom hem helnöjd efter att ha slagit de andra grabbarna på bowlingen!!!


Maken och jag mumsade i oss tacos alldeles för oss själva och dottern fick värma på och äta efter sin träning. Patrizia åkte ur Idolprogrammet och det tyckte vi inte hon skulle ha gjort, men vem f-n ska då åka ur när alla är så himla bra som de är i år...


Nu ska vi strax bege oss mot helgens första match och sedan rullar det bara på... berättar mer i kväll.


 Trassel...

TV
 
 
Ingen bild

Filifjonkan

13 oktober 2007 12:34

Ha en trevlig helg på er inte lätt hämta barn om man är på fel ställe skrattar så kan det gå...man har varit ute för sådant själv med..fniss

 
UnderCover

UnderCover

13 oktober 2007 13:42

Hoppas du får ihop logistiken för dagen så det inte blir så'nt trassel som på bilden :o)

Kiruna kyrka var rätt svar *trumpetfanfarar* :o)

http://undercover.bloggagratis.se

 
kicki

kicki

13 oktober 2007 16:13

Har du tvillingar???
Va kul för dej med värmlänningar till släkt,,,goa värmlänningar...
Är hemma en sväng från Gräs för vi har fått köttbaljan från vårt jaktlag, hela 8 kg kött, har väl aldrig varit så lite i baljan förut men vi har ju bestämt att spara på älgarna för att se om det blir fler till nästa år, vi har ju som sagt både björn och varg här i trakterna. Så nu sitter jag här och skär och karvar på ben, blä...menas gubben sitter på en stubbe och försöker skjuta mer älg uppe i Gräs. I förrgår så gick det två björnar förbi uppe vid vår stuga, den ena med pejl och den har de nu idag pejlat till Lesjöfors, alltså inärheten av dina släktingar....Peter och jag var till grannen i Gräs för att Peter skulle få duscha av sig, det var mycket spännande att gå hem ca 1 km i bäcksvarta natten, tror det var länge sedan jag var så rädd, tänk om man stött på björnen, nej fy.
Ha det så gott, åter till baljan...kramen från kicki

http://kickilettenstrom.blogg.se

 
Millis

Millis

13 oktober 2007 18:16

Hoppas att lördagen har varit bra och att resten av helgen också blir det!
Kram

http://millis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helga - Söndag 14 jan 14:27

Det blir inga fler inlägg här på bloggen (iallafall inte inom överskådlig tid) men kolla gärna in min matblogg Hillas matprat här på bloggplatsen eller min Instagram Hillas foto. ...

Av Helga - 20 december 2022 18:33

Här kommer årets uppdatering från mig.   Förra vintern hade vi ju mycket covidrelaterade problem i Sverige fortfarande. Nyårsafton fick vi fira ensamma hemma och inte med våra trevliga vänner. Detta då jag hade flugit med en kollega som konstater...

Av Helga - 6 december 2021 16:08

Här kommer den årliga uppdateringen från mig.    Fortfarande jobbar jag inom flyget och efter en lugn tid, under första delen av pandemin, ökade flygtrafiken och arbetstiden fr o m juni månad. Det känns som att folk reser mycket nu igen, men i oc...

Av Helga - 26 december 2020 16:16


Det börjar bli tradition att jag uppdaterar bloggen en gång kring jul. I övrigt blir det ingenting skrivet här, men min andra blogg "Hillas matprat" lever i maklig takt... Vill du se mina foton kan du kika in på instragram och kontot "hillasfoto". ...

Av Helga - 21 december 2019 14:02


Så har snart ännu ett år passerat och jag tänkte att en uppdatering kunde vara på sin plats...   Året började med en fantastisk resa till Madeira med dottern. En vecka med vandringar och upptäcktsfärder och skönt sommarväder gjorde oss båda gott....

Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Ovido - Quiz & Flashcards