Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Direktlänk till inlägg 30 juni 2009

Den gamla cykelkärran hänger med...

Av Helga - 30 juni 2009 10:25


Det är bara jag som är hemma i huset i stan de här dagarna och resten av familjen befinner sig på landet. Dottern är ju inte där, men det visste du väl redan efter allt mitt tjat om Hälsingland...


Det är ganska skönt att vara ensam hemma. Man kan tänka till punkt t.ex - bara en sån sak. Det är ganska tråkigt att vara ensam hemma också - man har ingen att prata med t.ex Hur som helst är jag hemma i stan för att arbeta så jag kommer inte att behöva vara i  stiltje precis.


Igår kväll när jag skulle sova hade jag en skön stund för mig själv. Ett korsord och så Hasse Aldredssons sommarprogram på radion (reprisen). Det var så mysigt att jag efter att ha varit vaken i 19 timmar somnade mitt i programmet. Förlåt Hasse!!


Bloggregistret - rösta här


www.my-precious-mind.blogspot.com  Blogg i twitterform


Den där gamla cykelkärran lekte jag och mina syskon med när vi var små...



 
 
Fyrabarnsmor

Fyrabarnsmor

30 juni 2009 15:55

Inte dumt att vara ensam hemma :)

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Micke

Micke

30 juni 2009 19:18

Verkligen Tropisk värme :)

http://tomten.bloggagratis.se

 
UnderCover

UnderCover

30 juni 2009 21:03

Egentid är underbart, i lagom mängd. Att sakna och längta är inte heller så dumt...

http://undercover.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Nathalie

30 juni 2009 21:53

Hej! Mitt namn är Nathalie och jag arbetar på ett nystartat mediaföretag, där en av våra affäridéer går ut på att behandla turism i Sverige. Jag är nu på jakt efter bloggare som är intresserade av att flytta sin plattform till vår nya sajt. Jag kan tyvärr inte berätta mer här, men maila mig så berättar jag mer!

/Nathalie
natta_dj@msn.com
tills vidare

 
Åsa

Åsa

30 juni 2009 22:21

Passa på och njut! =)

http://wessand.blogg.se

 
helga

helga

30 juni 2009 23:26

Hannele; Kan vara skönt ibland...

Micke; Det ska visst bli svalare till helgen...

UnderCover; Lagom är ju alltid bäst ;)

Åsa; Jag njuter och saknar samtidigt :)

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
helga

helga

2 juli 2009 11:06

Nathalie; Jag pratar med Nathalie via mail...

http://www.helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helga - Söndag 14 jan 14:27

Det blir inga fler inlägg här på bloggen (iallafall inte inom överskådlig tid) men kolla gärna in min matblogg Hillas matprat här på bloggplatsen eller min Instagram Hillas foto. ...

Av Helga - 20 december 2022 18:33

Här kommer årets uppdatering från mig.   Förra vintern hade vi ju mycket covidrelaterade problem i Sverige fortfarande. Nyårsafton fick vi fira ensamma hemma och inte med våra trevliga vänner. Detta då jag hade flugit med en kollega som konstater...

Av Helga - 6 december 2021 16:08

Här kommer den årliga uppdateringen från mig.    Fortfarande jobbar jag inom flyget och efter en lugn tid, under första delen av pandemin, ökade flygtrafiken och arbetstiden fr o m juni månad. Det känns som att folk reser mycket nu igen, men i oc...

Av Helga - 26 december 2020 16:16


Det börjar bli tradition att jag uppdaterar bloggen en gång kring jul. I övrigt blir det ingenting skrivet här, men min andra blogg "Hillas matprat" lever i maklig takt... Vill du se mina foton kan du kika in på instragram och kontot "hillasfoto". ...

Av Helga - 21 december 2019 14:02


Så har snart ännu ett år passerat och jag tänkte att en uppdatering kunde vara på sin plats...   Året började med en fantastisk resa till Madeira med dottern. En vecka med vandringar och upptäcktsfärder och skönt sommarväder gjorde oss båda gott....

Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Ovido - Quiz & Flashcards