Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Direktlänk till inlägg 23 november 2008

Spänningen är oliiiidlig....

Av Helga - 23 november 2008 09:40


Jag klarade mig undan på jouren igår och kunde lugnt ligga kvar framför TV:n med sonen. Till slut blev jag ändå rätt så rastlös och började gympa framför TV:n för att kvällen blev så "begränsad". Maken hade ju herrmiddag och sonen och jag höll oss undan på övervåningen. Jag var ändå glad att få vara tillsammans med sonen - det är inte så vanligt att han är hemma en lördagskväll.


Nu är männen i familjen redan iväg på nya äventyr - det ska spelas match och de har en timmes bilresa framför sig. Jag har varit ute och skottat och det är inte ofta vi tar fram den stora snöskyffeln redan i november!! Det är bedövande vackert och jag skulle gärna vilja ha kvar snön nu resten av vintern...


Jouren fortsätter några dagar till och vi får se vad som händer under den här dagen. Spänningen är oliiiidlig!! Idag ska jag titta lite på skidstafetterna. Tänk om svenskarna har lika stor framgång idag som igår!


Rösta på mig här - jag blir så glad


Den här fick vi av svärmor för några veckor sedan...

 
 
Magnus

Magnus

23 november 2008 10:13

Tack kommentaren.
Men, 43 års livserfarenhet har gett en del kunskaper :).
Okej, jag kanske smörar lite extra här på bloggen, men det kan man väl få göra, hihi.

Du skulle bara veta hur odräglig jag kan vara i verkigheten. Jag kanske är en riktigt mullig mansgris när det väl kommer till kritan ;).

http://underbara.bloggagratis.se

 
helga

helga

23 november 2008 10:16

Magnus; Smörar - vet inte jag - du beskriver väl bara verkligheten!? Du verkar vara en kanonkille... fortsätt med det ;)

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
britten

britten

24 november 2008 12:18

å en sån fin amryllis....jag önskar att jag också hade haft en svärmor....kram

http://pyrobritt.blogg.se

 
helga

helga

24 november 2008 13:54

Britten; tack... min svärmor är så gullig!!

http://www.helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helga - Söndag 14 jan 14:27

Det blir inga fler inlägg här på bloggen (iallafall inte inom överskådlig tid) men kolla gärna in min matblogg Hillas matprat här på bloggplatsen eller min Instagram Hillas foto. ...

Av Helga - 20 december 2022 18:33

Här kommer årets uppdatering från mig.   Förra vintern hade vi ju mycket covidrelaterade problem i Sverige fortfarande. Nyårsafton fick vi fira ensamma hemma och inte med våra trevliga vänner. Detta då jag hade flugit med en kollega som konstater...

Av Helga - 6 december 2021 16:08

Här kommer den årliga uppdateringen från mig.    Fortfarande jobbar jag inom flyget och efter en lugn tid, under första delen av pandemin, ökade flygtrafiken och arbetstiden fr o m juni månad. Det känns som att folk reser mycket nu igen, men i oc...

Av Helga - 26 december 2020 16:16


Det börjar bli tradition att jag uppdaterar bloggen en gång kring jul. I övrigt blir det ingenting skrivet här, men min andra blogg "Hillas matprat" lever i maklig takt... Vill du se mina foton kan du kika in på instragram och kontot "hillasfoto". ...

Av Helga - 21 december 2019 14:02


Så har snart ännu ett år passerat och jag tänkte att en uppdatering kunde vara på sin plats...   Året började med en fantastisk resa till Madeira med dottern. En vecka med vandringar och upptäcktsfärder och skönt sommarväder gjorde oss båda gott....

Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Ovido - Quiz & Flashcards