Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Direktlänk till inlägg 14 april 2008

Hur är han funtad? ...

Av Helga - 14 april 2008 08:10


Imorse hade vi roligt åt att dottern gjort slingor. Min man frågade dotra om hon kunde räknas till Bimbo-skaran nu... Vi fick rätt roligt för det är verkligen inte i närheten av rätt stil på henne.


Idag ska jag försöka få ordning i detta hem och på eftermiddagen kommer mamma och pappa hit och fikar.






OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO


Vad skönt att 42-åringen erkänt - nu får vi hoppas att han låses in för all tid och evighet så han inte kan skada fler människor. Hur är man funtad när man gör sådana här hemskheter mot andra ???????? Man kan ju även fundera över vad som hänt denne man under hans uppväxt ??????




Nu får himmelen tillbaka sin Engla och vi tänker på hennes familj och vänner!

Rösta?




 
 
-Nena-

-Nena-

14 april 2008 08:47

Ja man kan verkligen fråga sig vad som rör sig i huvudet på en person som kan göra en sådan sak :(

http://nena.bloggagratis.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

14 april 2008 10:21

Godmorgon Helga:jaha så dottern gjorde slingor det är rätt läckert med det.När de är unga vill de ju pröva allt som går verkar det som. jaha kaffe med föräldrarna roligt då får du höra om allt spännande de haft för sig. Ja lilla Engla sannerligen hemskt arma hennes anhöriga och likaså Pernillas ...hur skall en människa klara att hantera en sådan sorg, Bara bävar . So sagt inlåst fast jag tycker att han förverkat sin rätt att vara kvar här på jorden ,,,såg att det var flera som var inne på det, det är oförlåtligt sånt här enligt Filifjonkans tankar,,men jag bestämmer ju inget.

http://filifjonkan-se

 
helga

helga

14 april 2008 12:57

Nena; Usch ja.... Inte är man frisk iaf.

Fjonkan; Det är svårt - det svåraste man kan tänka som hänt!!!

http://www.helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helga - Söndag 14 jan 14:27

Det blir inga fler inlägg här på bloggen (iallafall inte inom överskådlig tid) men kolla gärna in min matblogg Hillas matprat här på bloggplatsen eller min Instagram Hillas foto. ...

Av Helga - 20 december 2022 18:33

Här kommer årets uppdatering från mig.   Förra vintern hade vi ju mycket covidrelaterade problem i Sverige fortfarande. Nyårsafton fick vi fira ensamma hemma och inte med våra trevliga vänner. Detta då jag hade flugit med en kollega som konstater...

Av Helga - 6 december 2021 16:08

Här kommer den årliga uppdateringen från mig.    Fortfarande jobbar jag inom flyget och efter en lugn tid, under första delen av pandemin, ökade flygtrafiken och arbetstiden fr o m juni månad. Det känns som att folk reser mycket nu igen, men i oc...

Av Helga - 26 december 2020 16:16


Det börjar bli tradition att jag uppdaterar bloggen en gång kring jul. I övrigt blir det ingenting skrivet här, men min andra blogg "Hillas matprat" lever i maklig takt... Vill du se mina foton kan du kika in på instragram och kontot "hillasfoto". ...

Av Helga - 21 december 2019 14:02


Så har snart ännu ett år passerat och jag tänkte att en uppdatering kunde vara på sin plats...   Året började med en fantastisk resa till Madeira med dottern. En vecka med vandringar och upptäcktsfärder och skönt sommarväder gjorde oss båda gott....

Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Ovido - Quiz & Flashcards