Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Direktlänk till inlägg 1 januari 2008

Passagerare av alla de slag...

Av Helga - 1 januari 2008 15:13

Här transporteras det passagerare av alla de slag idag; barn, babies, tonåringar, äldre och folk med allehanda paket och handbagage av modell större. En hel del sällskapsdjur och passagerare som behöver assistans har vi också. Det börjar bli dags att återgå till vardagen igen för många...


Idag hade jag med en kollega ombord från mitt första jobb inom flyget som var på en flygplats ute i landet. Den mannen har jag inte sett på 5-10 år och det var riktigt roligt att stöta på varandra igen!

 Rösta på mig





 
 
kicki

kicki

1 januari 2008 20:09

God fortsättning vännen, hoppas din dag i luften varit bra. kramar från kicki

http://kickilettenstrom.blogg.se

 
-Nena-

-Nena-

1 januari 2008 20:22

Vill önska dig en god fortsättning.
Passar på nu medan mitt nät fungerar ;)

Kul att stöta på folk man inte sett på ett tag.

http://nena.bloggagratis.se

 
ewa

ewa

1 januari 2008 21:51

Kul jobb du måste ha,fast rätt slitit verkar det som.Jag tycker det är kul att flyga .Synd bara att det är så osköna stolar för min svanskota. Umeå till stockholm går bra de är ju knappt en timma. Ska till kanariöarna i feb har börjat gruva mig för det.Ha det så gott i luften
kram ewa

http://trollmor.webblogg

 
Pialotta

Pialotta

1 januari 2008 23:20

Du måste ha ett spännande jobb..
Ha de fint o gott 2008:-)
Tjingeling

http://kafferasten.blogg.se

 
helga

helga

2 januari 2008 08:00

Kicki; Allt har gått bra - ha det så gott du med!

Nena; God fortsättning och ha en fin dag!

Ewa; Jag älskar mitt jobb det är så omväxlande... Kul att du ska ut och resa i februari, det skulle vara skönt med lite sol nu! Ha det bra o god fortsättning!

PiaLotta; Ja, det är kul och omväxlande! God fortsättning!

http://www.helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helga - Söndag 14 jan 14:27

Det blir inga fler inlägg här på bloggen (iallafall inte inom överskådlig tid) men kolla gärna in min matblogg Hillas matprat här på bloggplatsen eller min Instagram Hillas foto. ...

Av Helga - 20 december 2022 18:33

Här kommer årets uppdatering från mig.   Förra vintern hade vi ju mycket covidrelaterade problem i Sverige fortfarande. Nyårsafton fick vi fira ensamma hemma och inte med våra trevliga vänner. Detta då jag hade flugit med en kollega som konstater...

Av Helga - 6 december 2021 16:08

Här kommer den årliga uppdateringen från mig.    Fortfarande jobbar jag inom flyget och efter en lugn tid, under första delen av pandemin, ökade flygtrafiken och arbetstiden fr o m juni månad. Det känns som att folk reser mycket nu igen, men i oc...

Av Helga - 26 december 2020 16:16


Det börjar bli tradition att jag uppdaterar bloggen en gång kring jul. I övrigt blir det ingenting skrivet här, men min andra blogg "Hillas matprat" lever i maklig takt... Vill du se mina foton kan du kika in på instragram och kontot "hillasfoto". ...

Av Helga - 21 december 2019 14:02


Så har snart ännu ett år passerat och jag tänkte att en uppdatering kunde vara på sin plats...   Året började med en fantastisk resa till Madeira med dottern. En vecka med vandringar och upptäcktsfärder och skönt sommarväder gjorde oss båda gott....

Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Ovido - Quiz & Flashcards