Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Direktlänk till inlägg 12 november 2007

Mitt allra innersta...

Av Helga - 12 november 2007 20:47

Jag blev utmanad av Fyrabarnsmamman att visa upp mitt badrumsskåp och så här ser det ut. Observera att jag delar med flera familjemedlemmar:



Edt Elisabeth Arden, Green Tea och Beckham, Intemately står längst upp till vänster. Min favvopryl är nog min scholls fotdeo som är underbart bra när man jobbar långa dagar där man går och står mycket samt Hand- och bodycremen Exuviance längst ner till höger som jag fått av en väninna som har hudvårdssalong.


Mitt smink; Här är en foundation av Estee Lauder, ett teracottapuder och ögonskugga från Guerlain. Mascaran är Max factor Aqua Lash och så har jag två olivfärgade ögonpennor av billig sort (vet ej vilka)...


Jag är egentligen ganska ointresserad av hudvårdsartiklar och smink. Jag är inte på något sätt fixerad vid märken eller så, men visst har jag tillgång till att handla dylika produkter till lägre priser på flygplatser ibland...


Nu utmanar jag; Kicki och

Elaina  och Sofie

Hoppas ni har lust att visa upp ert allra innersta för bloggvärlden !!!


Är det någon annan som tycker detta verkar kul så anta gärna utmaningen du också!! Låt oss visa hela Sverige vad vi har i våra badrumsskåp!!! Fniss...



 
 
Hanneles jul

Hanneles jul

12 november 2007 21:15

Haha, vill du se mitt badrumskåp, så har jag nog bild nånstans i bloggen :)

http://hannelesjul.blogspot.com

 
helga

helga

12 november 2007 21:18

Hannele; Självklart vill jag det!! Kan inte du också vara med. Jag tycker att alla som tycker detta verkar kul kan lägga upp bilder på sina badrumsskåp!!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Persilja

13 november 2007 08:47

Det där Green Tea som du nämnde. Är det en parfym? Lät spännande, grönt te fantast som jag är.

 
helga

helga

13 november 2007 10:19

Persilja; Ja en Edt den heter Green tea summer, men det doftar inte precis te...

http://helga1.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

13 november 2007 13:35

Vad snyggt och prydligt det var där i skåpet.
Jag skulle inte våga lägga ut min röra på nätet men det fick mig att bli påmind om en städning nog är välbehövlig *S*

http://nena.bloggagratis.se

 
Åsa

Åsa

13 november 2007 13:57

Jösses vilken ordning! Mitt kan man knappt öppna. =)

http://wessand.blogg.se

 
helga

helga

13 november 2007 15:22

Jag erkänner att jag ordnade lite innan foto togs...

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
elaina

elaina

13 november 2007 18:02

OK!
antar utmaningen, måst skjutsa till träning först, sen hoppas jag att jag kommer ihåg det. Men det är inte mycket att se kan jag förvarna...
=0}

http://elaina.bloggagratis.se

 
Ingen bild

covermum

13 november 2007 23:39

men hallååååååå...det var ju just lyx du hade i ditt skåp ju!

 
helga

helga

14 november 2007 09:33

Elaina; Kul att du är med...

Covermum; men haallllååå, OK då är det väl det då...

http://www.helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helga - Söndag 14 jan 14:27

Det blir inga fler inlägg här på bloggen (iallafall inte inom överskådlig tid) men kolla gärna in min matblogg Hillas matprat här på bloggplatsen eller min Instagram Hillas foto. ...

Av Helga - 20 december 2022 18:33

Här kommer årets uppdatering från mig.   Förra vintern hade vi ju mycket covidrelaterade problem i Sverige fortfarande. Nyårsafton fick vi fira ensamma hemma och inte med våra trevliga vänner. Detta då jag hade flugit med en kollega som konstater...

Av Helga - 6 december 2021 16:08

Här kommer den årliga uppdateringen från mig.    Fortfarande jobbar jag inom flyget och efter en lugn tid, under första delen av pandemin, ökade flygtrafiken och arbetstiden fr o m juni månad. Det känns som att folk reser mycket nu igen, men i oc...

Av Helga - 26 december 2020 16:16


Det börjar bli tradition att jag uppdaterar bloggen en gång kring jul. I övrigt blir det ingenting skrivet här, men min andra blogg "Hillas matprat" lever i maklig takt... Vill du se mina foton kan du kika in på instragram och kontot "hillasfoto". ...

Av Helga - 21 december 2019 14:02


Så har snart ännu ett år passerat och jag tänkte att en uppdatering kunde vara på sin plats...   Året började med en fantastisk resa till Madeira med dottern. En vecka med vandringar och upptäcktsfärder och skönt sommarväder gjorde oss båda gott....

Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Ovido - Quiz & Flashcards