Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Direktlänk till inlägg 25 april 2007

En modeflopp

Av Helga - 25 april 2007 14:53

Med risk för att bli hotad till livet vill GnällO (=Gnällombudsmannen) har göra ett  viktigt statement:


Årets modeflopp är utan konkurrens "FLOPPATOFFELN" eller hette den foppatoffeln.

 Så fruktansvärt ful!

Detta skomode är något vi kommer att skratta åt och det snart.

Du kanske har ett modeflopp-förslag som kan bli first runner-up. Skicka gärna en kommentar.

 
 
Gilla

Gilla

25 april 2007 16:34

Håller med. Jättefula skor, men dom sitter tyvärr på alltför många.

http://gb.bloggagratis.se

 
Karin

Karin

25 april 2007 19:35

Visst är de äckligt fula och särskilt praktiska kan de ju inte vara för de är ju fulla av hål !!??!!?? Som trädgårdstoffel måste de ju vara helt värdelösa.
Läste förresten i nån kvällstidning om att vårdpersonalen använder dem och att det bildas statisk elektricitet så livsuppehållande maskiner har slagits ut.

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Persilja

25 april 2007 19:45

Men de är "heta"! håller spänningar på 25000 volt! Vilka floppskor slår det! Jag har aldrig köpt några-vill inte få fotsvett! Haha!

 
helga

helga

25 april 2007 19:58

Jag läste också detta om att skorna slår ut maskiner på sjukhusen - helt fantastisk!

http://helga1.bloggagratis.se

 
Tant Tagg

Tant Tagg

25 april 2007 22:00

Plastskor? Nejtack!

http://tanttagg.bloggagratis.se

 
covermum

covermum

1 september 2007 10:35

Säga vad man vill om Foppatofflan, men den har räddat mina hälar mer än en gång. Oslagbar på badstränder utomlands. För övrigt den enda sko jag kunnat få på mig över min nageltrångstå nu och dessutom lyckats ha kvar på foten under gympapass med både stavgång och vanlig gympa. En totalräddare helt enkelt. Då kan jag ta att den är ful som stryk ;)

http://covermum.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helga - Söndag 14 jan 14:27

Det blir inga fler inlägg här på bloggen (iallafall inte inom överskådlig tid) men kolla gärna in min matblogg Hillas matprat här på bloggplatsen eller min Instagram Hillas foto. ...

Av Helga - 20 december 2022 18:33

Här kommer årets uppdatering från mig.   Förra vintern hade vi ju mycket covidrelaterade problem i Sverige fortfarande. Nyårsafton fick vi fira ensamma hemma och inte med våra trevliga vänner. Detta då jag hade flugit med en kollega som konstater...

Av Helga - 6 december 2021 16:08

Här kommer den årliga uppdateringen från mig.    Fortfarande jobbar jag inom flyget och efter en lugn tid, under första delen av pandemin, ökade flygtrafiken och arbetstiden fr o m juni månad. Det känns som att folk reser mycket nu igen, men i oc...

Av Helga - 26 december 2020 16:16


Det börjar bli tradition att jag uppdaterar bloggen en gång kring jul. I övrigt blir det ingenting skrivet här, men min andra blogg "Hillas matprat" lever i maklig takt... Vill du se mina foton kan du kika in på instragram och kontot "hillasfoto". ...

Av Helga - 21 december 2019 14:02


Så har snart ännu ett år passerat och jag tänkte att en uppdatering kunde vara på sin plats...   Året började med en fantastisk resa till Madeira med dottern. En vecka med vandringar och upptäcktsfärder och skönt sommarväder gjorde oss båda gott....

Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Skapa flashcards