Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Alla inlägg under augusti 2010

Av Helga - 2 augusti 2010 20:57

Jag lever fortfarande i någon slags semesterfeeling trots att jag jobbar heltid. Så fort jag är ledig sticker jag iväg någonstans - förra helgen till Hälsingland och den här helgen + måndagen till vår stuga utanför Norrtälje.


Jag blir bara lite snurrig i bollen, men snart är vardagen här igen och då kan jag inte fara omkring så här... så det gäller att passa på!


På väg ut till landet i lördags förmiddag stannade vi vid loppisen vid Vreta handel och vi fyndade både maken, dottern och jag. Här nedan ser du mina fynd;


Fat från Gefle porslin - 20 kronor...

 


 En söt ljuslykta för 5 kronor...  

Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Ovido - Quiz & Flashcards