Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Direktlänk till inlägg 30 maj 2010

Min dag blir låååång...

Av Helga - 30 maj 2010 04:15

Jag är ute på vift idag... vi ses en annan dag...


Jag flyger långt, långt bort och

så tillbaka igen...


  

 
 
wiper

wiper

30 maj 2010 09:05

vad härligt att du flyger på långtur. Du har verkligen varierande arbete och allt blir inte rutin men jag förstår ändå att det är fullt upp.

Ha en fin flygtur
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

 
britten sa

britten sa

30 maj 2010 10:29

Men Oj! vad du flyger och far....så långt och så mycket .Det är nästan så man blir avundsjuk men jag vet ju att det mest är hårt arbete också-----Ha det så gott i luften

http://glitteroga.blogg.se

 
Ammis

Ammis

30 maj 2010 12:16

Då blir det inget Mors dagfirande för din skull då?? Men din familj fixade säkert något igår skulle jag tro. Ha det så bra låååångt bort :0)
KrAMelikram

http://ammis.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

30 maj 2010 12:45

Nu blir jag allt lite nyfiken vart du styrde kosan.. ;)
Förhoppningsvis kanske vi får se lite bilder? Eller du kanske inte kom av planet ens??

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
UnderCover

UnderCover

30 maj 2010 17:55

Himla tur att det var en tur-å-returresa du ;o)
Å så blir det ju bara ännu skönare att komma hem igen om det varit en lååååååång dag.
Jupp!

http://undercover.bloggagratis.se

 
susjos

susjos

30 maj 2010 23:27

Hoppas din dag blev bra :) Säkert fick du se solen i alla fall :)

http://susjos.blogspot.com

 
Helga

Helga

31 maj 2010 07:43

Wiper; Det är charmen med jobbet - variationen...

Britten; Igår var det inte mycket njuta utan mest hårt arbete ;) Kul med alla passagerare förstås och kul att få se all sand.

Ammis; När jag kom hem på kvällen fick jag en blomma och paket.

Sussi; Det blev en sväng till Egypten. Det absolut inte tid att ta fram kameran ens... Jag hann i a f stå på trappan i tre minuter - det var 35 grader varmt.

UnderCover; Jupp! Skönt hemma sen...

Susjos; Den såg jag helt bestämt :)

http://helga1.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helga - Söndag 14 jan 14:27

Det blir inga fler inlägg här på bloggen (iallafall inte inom överskådlig tid) men kolla gärna in min matblogg Hillas matprat här på bloggplatsen eller min Instagram Hillas foto. ...

Av Helga - 20 december 2022 18:33

Här kommer årets uppdatering från mig.   Förra vintern hade vi ju mycket covidrelaterade problem i Sverige fortfarande. Nyårsafton fick vi fira ensamma hemma och inte med våra trevliga vänner. Detta då jag hade flugit med en kollega som konstater...

Av Helga - 6 december 2021 16:08

Här kommer den årliga uppdateringen från mig.    Fortfarande jobbar jag inom flyget och efter en lugn tid, under första delen av pandemin, ökade flygtrafiken och arbetstiden fr o m juni månad. Det känns som att folk reser mycket nu igen, men i oc...

Av Helga - 26 december 2020 16:16


Det börjar bli tradition att jag uppdaterar bloggen en gång kring jul. I övrigt blir det ingenting skrivet här, men min andra blogg "Hillas matprat" lever i maklig takt... Vill du se mina foton kan du kika in på instragram och kontot "hillasfoto". ...

Av Helga - 21 december 2019 14:02


Så har snart ännu ett år passerat och jag tänkte att en uppdatering kunde vara på sin plats...   Året började med en fantastisk resa till Madeira med dottern. En vecka med vandringar och upptäcktsfärder och skönt sommarväder gjorde oss båda gott....

Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Ovido - Quiz & Flashcards