Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Direktlänk till inlägg 13 februari 2010

För sjutton...

Av Helga - 13 februari 2010 21:35


Idag har vi haft släktfika här för att fira att dottern fyllde år för ett tag sedan. Vi har fått skjuta fram firandet eftersom det varit så mycket matcher på helgerna. Nu blev det då äntligen av och vi var hela 17 personer i huset. Två av syskonbarnen hade med sig sina kärlekar och det var jättekul att få träffa dem för första gången.


Vi har självklart tittat på melodifestivalen ikväll och jag är nöjd med vinnarna och med vilka som gick till andra chansen. Men ingen låt var så där dödligt bra!!!


Snart ska vi se skidskyttesprinten från OS. Spännande, spännande!


  





 
 
Fyrabarnsmor

Fyrabarnsmor

13 februari 2010 23:08

Dessa matcher, minns hur mycket tid gick åt..

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Ammis

Ammis

14 februari 2010 07:51

Jag är också nöjd med dom som gick vidare, fast jag hade ju en annan favorit än Andreas men men.
Ville bara skicka ngr gosekrAMelikramar så här på alla hjärtans dag. Ha det gott.

http://ammis.bloggplatsen.se

 
Åsa

Åsa

14 februari 2010 09:36

Jag gillade Andreas låt så jag är nöjd med gårdagen. =)

http://wessand.blogg.se

 
britten sa..

britten sa..

14 februari 2010 09:55

jag också...du vi funderade i går på detta med varma servetter på flyget..har man tagit bort det tro eller är det bara vissa flygbolag som har det ..ha en fin dag

http://glitteroga.blogg.se

 
Kimmie

Kimmie

14 februari 2010 10:02

Låter som om det var fullt hus hos er! Hoppas dottern var nöjd med sitt firande =)

http://kimmietid.blogspot.com

 
Helga

Helga

14 februari 2010 10:06

Hannele; Ja, mycket tid går åt... men det är roligt också!

Ammis; Jag tycker det var ganska slätstruket, men de som vann var ändå OK. Hjärtekramar tillbaks!

Åsa; Bra!! Pauline var också cool...

Britten; Vi har det fortfarande i affärsklassen på flygningar över 2 timmar... Ha en HJÄRTLIGT bra dag!

Kimmie; Det är alltid många när släkten kommer eftersom vi har många syskon både jag o maken. Nu börjar även pojk- och flickvänner följa med - vilket är kul!

http://helga1.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helga - Söndag 14 jan 14:27

Det blir inga fler inlägg här på bloggen (iallafall inte inom överskådlig tid) men kolla gärna in min matblogg Hillas matprat här på bloggplatsen eller min Instagram Hillas foto. ...

Av Helga - 20 december 2022 18:33

Här kommer årets uppdatering från mig.   Förra vintern hade vi ju mycket covidrelaterade problem i Sverige fortfarande. Nyårsafton fick vi fira ensamma hemma och inte med våra trevliga vänner. Detta då jag hade flugit med en kollega som konstater...

Av Helga - 6 december 2021 16:08

Här kommer den årliga uppdateringen från mig.    Fortfarande jobbar jag inom flyget och efter en lugn tid, under första delen av pandemin, ökade flygtrafiken och arbetstiden fr o m juni månad. Det känns som att folk reser mycket nu igen, men i oc...

Av Helga - 26 december 2020 16:16


Det börjar bli tradition att jag uppdaterar bloggen en gång kring jul. I övrigt blir det ingenting skrivet här, men min andra blogg "Hillas matprat" lever i maklig takt... Vill du se mina foton kan du kika in på instragram och kontot "hillasfoto". ...

Av Helga - 21 december 2019 14:02


Så har snart ännu ett år passerat och jag tänkte att en uppdatering kunde vara på sin plats...   Året började med en fantastisk resa till Madeira med dottern. En vecka med vandringar och upptäcktsfärder och skönt sommarväder gjorde oss båda gott....

Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Skapa flashcards