Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Direktlänk till inlägg 24 maj 2009

Svarta Sara är läcker...

Av Helga - 24 maj 2009 19:03


Idag har varit en skön ledig dag för hela familjen. Dottern sov ut länge efter sin turnering och det var hon väl värd.


Maken och jag åkte på mattjakt. Vi ska byta ut båda mattorna i vardagsrummet där vi har ny matgrupp och ny soffa/ fåtölj. Vi fick låna hem de mattor vi tyckte bäst om för att prova på plats och vi blev jättenöjda så det blev affär av (bilder kommer imorgon).


Sonen har en gammal "tantcykel" som han har målat om idag - det blev en "Svarta Sara" av den. Läckert! Nu ska grabbarna snart ut och övningsköra för andra gången någonsin så om du är i närheten rekommenderar jag dig att ta skydd. Ännu sker iofs övningskörningen bara på större folktomma parkeringar så det är nog mest lyktstolparna och kundvagnarna som är hotade.


Snart är det slut på min extra långa ledighet, men jag sörjer inte - jag har haft det så bra ^_^


Bloggregistret


twitter; www.my-precious-mind.blogspot.com


 
 
foto-tomten

foto-tomten

24 maj 2009 19:33

Den är redan startad... Klicka på min signatur "foto-tomten" och se vart den leder dig vännen :D

http://micke-minfotoblogg.blogspot.com

 
Sussi

Sussi

24 maj 2009 22:36

Vad kul det ska bli att se erat mattval..
Det är så skönt när båda blir nöjda för oftast har man olika smaker..

Jag är så klantig så min sambo brukar säga att han ska ta ut en maffig livförsäkring på mig hihi Oftast som tur är så brukar det vara småsaker.. Peppar, Peppar!!

Sov så gott

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
grynet

grynet

25 maj 2009 06:04

Vilken fin stol!
Nu har jag (kanske) träffat dina kolleger. Har flygit inrikes med Malmö Aviation. Väldigt trevligt och smidigt.

http://grynet.bloggagratis.se

 
helga

helga

25 maj 2009 08:53

Tomten; Kul att se det nya...

Sussi; Vi vurmade mest för varsin. Maken ville ha ryan och jag den randiga...

Grynet; Jaha, skönt att allt gick så bra! Jag flyger inte på det bolaget men det är ju samma yrke iaf.

http://www.helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helga - Söndag 14 jan 14:27

Det blir inga fler inlägg här på bloggen (iallafall inte inom överskådlig tid) men kolla gärna in min matblogg Hillas matprat här på bloggplatsen eller min Instagram Hillas foto. ...

Av Helga - 20 december 2022 18:33

Här kommer årets uppdatering från mig.   Förra vintern hade vi ju mycket covidrelaterade problem i Sverige fortfarande. Nyårsafton fick vi fira ensamma hemma och inte med våra trevliga vänner. Detta då jag hade flugit med en kollega som konstater...

Av Helga - 6 december 2021 16:08

Här kommer den årliga uppdateringen från mig.    Fortfarande jobbar jag inom flyget och efter en lugn tid, under första delen av pandemin, ökade flygtrafiken och arbetstiden fr o m juni månad. Det känns som att folk reser mycket nu igen, men i oc...

Av Helga - 26 december 2020 16:16


Det börjar bli tradition att jag uppdaterar bloggen en gång kring jul. I övrigt blir det ingenting skrivet här, men min andra blogg "Hillas matprat" lever i maklig takt... Vill du se mina foton kan du kika in på instragram och kontot "hillasfoto". ...

Av Helga - 21 december 2019 14:02


Så har snart ännu ett år passerat och jag tänkte att en uppdatering kunde vara på sin plats...   Året började med en fantastisk resa till Madeira med dottern. En vecka med vandringar och upptäcktsfärder och skönt sommarväder gjorde oss båda gott....

Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Ovido - Quiz & Flashcards