Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Direktlänk till inlägg 31 januari 2009

Det känner du nog till...

Av Helga - 31 januari 2009 17:57


Idag har jag fått träningsvärk i sittmuskulaturen igen ;)


Båda ungdomarna har spelat matcher och jag har agerat publik. Mellan matcherna var det ett uppehåll och då blev det en El maco grande på ett hamburgerställe som du säkert känner till.


Nu vankas det lördagsmiddag... det blir fläskfilé med ugnsrostade grönsaker och ett glas rött. Jag ska inte förlusta mig allt för mycket eftersom det är dags att ta en flygrunda igen med start imorgon bitti.


Tack för alla kommentarer på det förra inlägget om vad jag ska skriva om. Ibland tappar man liksom tråden lite och undrar vad som är bäst. Det är väl ändå bäst att följa sitt eget hjärta och bara köra på :)


Ha en underbar kväll!


...Och jag hejar på Bollnäs ikväll...


Rösta gärna här



 
 
Hanneles paradis på Hisingen

Hanneles paradis på Hisingen

31 januari 2009 20:58

Det är bara att köra på :)

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
britten

britten

31 januari 2009 21:37

åå " el maco....såg dina funderationer här nere och jag måste säga en anledning till att jag gillar dinblogg är just att du har en sån bra mix av allting..personlig men inte för privat..precis som jag önskar att minblogg ska vara ..kram kram

http://pyrobritt.blogg.se

 
Ammis

Ammis

1 februari 2009 09:05

Ja, följ ditt hjärta, då blir det nos som allra bäst. Ha det gott på jobbet idag, ser ut att bli bra flygväder, iaf i Trollhättan men hit ska du väl troligen inte.

kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
UnderCover

UnderCover

1 februari 2009 09:53

Men Bollnäs har väl inget basketlag *kliar huvet och förstår mest ingenting* Dom hålls ju med betydligt mindre bollar...väl

http://undercover.bloggagratis.se

 
Pisan

Pisan

1 februari 2009 10:21

Hej! Vilken smarrig middag det blev igår. Låter jättemumsigt :-) Och Bollnäs vann ju! Firade du inatt? :-) Kramis!

http://pisansblogg.bloggagratis.se

 
Tussegumman

Tussegumman

1 februari 2009 12:04

Ja det är en konst att vara personlig men inte lämna ut för mycket av sig själv och sin familj. Jag tycker du har lyckats bra med den mixxen. Bloggar som visar bilder på hem och familj kanske får fler besökare men till vilket pris!! Önskar dig lycka till på jobbet/Kramar Tussegumman

http://tussegumman.blogspot.com

 
helga

helga

1 februari 2009 13:33

Hannele; Då gör jag väl det :)

Britten; Tack! Du vet att jag gillar din blogg jättemycket!!

Ammis; Jag flyger kors och tvärs, söder o norr idag och ännu är vädret perfekt.

UnderCover; Inte mycket basket i Bollnäs nej. Hejar på dem ändå pga att vi har släkt från trakterna och en gammal släktgård där.

Pisan; Jag blev glad... de var ju bäst även i sista programmet.

Tussegumman; Tack för de snälla orden. Jag gillar din blogg också - det vet du!

http://www.helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helga - Söndag 14 jan 14:27

Det blir inga fler inlägg här på bloggen (iallafall inte inom överskådlig tid) men kolla gärna in min matblogg Hillas matprat här på bloggplatsen eller min Instagram Hillas foto. ...

Av Helga - 20 december 2022 18:33

Här kommer årets uppdatering från mig.   Förra vintern hade vi ju mycket covidrelaterade problem i Sverige fortfarande. Nyårsafton fick vi fira ensamma hemma och inte med våra trevliga vänner. Detta då jag hade flugit med en kollega som konstater...

Av Helga - 6 december 2021 16:08

Här kommer den årliga uppdateringen från mig.    Fortfarande jobbar jag inom flyget och efter en lugn tid, under första delen av pandemin, ökade flygtrafiken och arbetstiden fr o m juni månad. Det känns som att folk reser mycket nu igen, men i oc...

Av Helga - 26 december 2020 16:16


Det börjar bli tradition att jag uppdaterar bloggen en gång kring jul. I övrigt blir det ingenting skrivet här, men min andra blogg "Hillas matprat" lever i maklig takt... Vill du se mina foton kan du kika in på instragram och kontot "hillasfoto". ...

Av Helga - 21 december 2019 14:02


Så har snart ännu ett år passerat och jag tänkte att en uppdatering kunde vara på sin plats...   Året började med en fantastisk resa till Madeira med dottern. En vecka med vandringar och upptäcktsfärder och skönt sommarväder gjorde oss båda gott....

Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Skapa flashcards