Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Direktlänk till inlägg 28 januari 2009

Vad kvittrade han om egentligen?...

Av Helga - 28 januari 2009 13:33


Min man är en rolig man!! Som i morse när han antagligen ville vara snäll mot mig, eftersom jag landade så sent igår kväll. Han for upp ur sängen och han fixade och donade med frukost till familjen och matsäck till dottern och kvittrade om att han mådde så mycket bättre nu. Jag satt bara på pinnsoffan med vidöppna ögon och häpnade...


... när han plötsligt blev sååå trött och fick gå till sängs igen. Det där hade vi rätt så kul åt sedan när han sovit tre timmar och jag visade honom hur han farit omkring i köket.


På tal om att kvittra så skrev jag om att jag hörde fågelkvitter utanför vårt sovrumsfönster på morgnarna. Idag hörde jag fågelkvitter igen - denna gång inne på COOP stormarknad ;)


Gillar du kiss- och bajshumor? Läs mitt förra inlägg också.


Rösta på mig är du gullig - klicka här


 
 
-Nena-

-Nena-

28 januari 2009 19:38

Så är min man också. Man kan tro att han blivit hur frisk som helst på några timmar men strax efter "faller han ihop" och är hur sjuk som helst istället.

Gillade din kiss och bajshumor :D jag hade nog inte klarat mig med bara ett fniss *S*

http://nena.bloggagratis.se

 
Micke

Micke

29 januari 2009 09:08

Trippar in och önskar dig en strålande morgon... Hoppas du har sovit gott och får en underbar dag. Kram Micke :)

http://tomten.bloggagratis.se

 
Hannele beundrar

Hannele beundrar

29 januari 2009 09:46

Inte lätt att veta, om man är frisk... ja, fåglar kommer in i stormarknader ibland, förmodligen, när de kör in varor. Nån vakt hade skjutit, stod det i tidningen, inte bra.

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
evans

evans

29 januari 2009 09:48

Men! Vilket trevligt ryck han fick :)

http://evans.blogg.se

 
helga

helga

29 januari 2009 13:22

Nenea; Jag tror man så gärna vill vara frisk så man försöker och sen inser man att man inte är frisk riktigt ännu. Tur att några gillar låga skämt ;)

Micke; Tack gulledej!! Tack detsamma!!

Hannele; De hade det iaf varmt och gott där inne. De har säkert mycket mat också. Bröd och så... Brukar de skjuta fåglarna på stormarknaderna - fy vad sorgligt!

Evans; Haha, bra med ryck ibland ;)

http://helga1.bloggagratis.se

 
UnderCover

UnderCover

29 januari 2009 20:47

Ja, nu är dom minsann på g dom där små *nickar* men än är det vinter kvar säger mor...

http://undercover.bloggagratis.se

 
helga

helga

29 januari 2009 22:18

UnderCover;Visst är det vinter kvar - försöker bara pigga upp mig själv med lite vårtecken ;)

http://helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helga - Söndag 14 jan 14:27

Det blir inga fler inlägg här på bloggen (iallafall inte inom överskådlig tid) men kolla gärna in min matblogg Hillas matprat här på bloggplatsen eller min Instagram Hillas foto. ...

Av Helga - 20 december 2022 18:33

Här kommer årets uppdatering från mig.   Förra vintern hade vi ju mycket covidrelaterade problem i Sverige fortfarande. Nyårsafton fick vi fira ensamma hemma och inte med våra trevliga vänner. Detta då jag hade flugit med en kollega som konstater...

Av Helga - 6 december 2021 16:08

Här kommer den årliga uppdateringen från mig.    Fortfarande jobbar jag inom flyget och efter en lugn tid, under första delen av pandemin, ökade flygtrafiken och arbetstiden fr o m juni månad. Det känns som att folk reser mycket nu igen, men i oc...

Av Helga - 26 december 2020 16:16


Det börjar bli tradition att jag uppdaterar bloggen en gång kring jul. I övrigt blir det ingenting skrivet här, men min andra blogg "Hillas matprat" lever i maklig takt... Vill du se mina foton kan du kika in på instragram och kontot "hillasfoto". ...

Av Helga - 21 december 2019 14:02


Så har snart ännu ett år passerat och jag tänkte att en uppdatering kunde vara på sin plats...   Året började med en fantastisk resa till Madeira med dottern. En vecka med vandringar och upptäcktsfärder och skönt sommarväder gjorde oss båda gott....

Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Ovido - Quiz & Flashcards