Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Alla inlägg under maj 2008

Av Helga - 1 maj 2008 09:30


Innan dottern skulle iväg igår kväll åt vi en god familjemiddag tillsammans. Det var köttfärsbiffar, klyftpotatis, tsatsiki, sallad med oliver och fetaost...


Så vid 19-tiden var det samling vid stationen för dottern och hennes lag. Det var även ett annat lag från klubben som skulle med samma tåg så där stod ca 30 tjejer med packning och stora leenden på sina läppar. Äventyr... Redan nu spelar de sin första match så det har nog inte blivit så mycket sömn inatt.


Nu håller vi på att packa det sista till "stugan" och snart åker vi till vår datorfria zon några dagar. Det ska bli redigt skönt!


Hoppas du har en skön helg också!!


Det är ny månad och jag skulle bli glad om du ville rösta på mig i Bloggregistret...


Rösta i bloggregistret

Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Ovido - Quiz & Flashcards