Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Alla inlägg under april 2008

Av Helga - 1 april 2008 08:14


En hel ledig dag ligger framför mig och ingen av de andra i familjen är hemma på påsklov längre så det är bara att finna eget program och det brukar inte vara svårt! Idag ska jag baka kanelbullar, dammsuga och ta mig en långpromenad. Naturen är oslagbar när det gäller att ta bort stress och ge tystnad i motvikt till min arbetsmiljö.


Igår stod det i Expressen om att Linda Lampenius och Martin Cullberg skulle sta och gifta sig - det visste ju jag (se tidigare inlägg). Det står ännu inte var bröllopet ska ske - det vet jag!! Hihihihihi .... säger inte.


Linda Lampenius


Nu är det ny månad och jag skulle bli glad om du som gillar min blogg ville rösta på mig i bloggregistret... genom bloggregistret har jag fått många nya läsare och även några helt nya bloggvänner!

Rösta Bloggregistret?

Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Skapa flashcards